dag 11,12&13 - Reisverslag uit Kahandamodera, Sri Lanka van Daniel Elke - WaarBenJij.nu dag 11,12&13 - Reisverslag uit Kahandamodera, Sri Lanka van Daniel Elke - WaarBenJij.nu

dag 11,12&13

Blijf op de hoogte en volg Daniel

12 December 2014 | Sri Lanka, Kahandamodera

Uiteindelijk hebben we de plannen om 21:00 definitief gemaakt en hebben we een hotel geboekt in Tissa.

Dit is een klein gehucht, anders kunnen we het echt niet noemen. Maar de belangrijkste plek als startpunt voor een safari in het natuurpark Yala. Om 5:00 moesten we de volgende dag weer klaarstaan voor de safari. We werden voor het hotel opgehaald door een open jeep met 6 stoelen erin. Daarna zijn we tijdens de zonsopgang naar de ingang van het park gereden.

Zodra het park open ging meteen naar binnen (met nog heeeeel veel andere auto's) de auto's verdeelde zich vrij snel door het park en de driver wist alle sluipwegen om zo een beetje de drukte te ontlopen.

Al snel de eerste dieren gespot! We hebben waterbuffelo's, krokodillen, pauwen, adelaars, veel vogels, leguanen, veranen en olifanten gezien.

Zie je foto's! Die zelfde dag zijn we nog doorgereden naar Tangalle, een plek aan de zuid kust waar we even een dagje van het zwembad en het strand hebben genoten.

Morgen reizen we weer verder langs de zuidkust om naar de volgende standplaats te gaan.

• 13 December 2014 - 17:30

Ingeburg Dings:

Happy Birthday en heel veel plezier voor deze bizondere dag, mischien aan het Plekje waar je op deze wereld gekomen bist.---liefst oma

• 18 December 2014 - 16:27

Ingeburg Dings:

Ichmache mir g ro ß e Sorgen, wo Seid Ihr jetzt????Warum bekomme ich keinen neuen Reisverslag.---
    Liebe Grüße Oma